Members of Pensel

Sunday, February 27, 2011

Pernah tak korang raser cam nak diet ???

Mesti korang semua pernah rase cam nk diet kan ??? Ermm … Antara tak nak MAKAN lah … nak JOGGING sampai tercabut kepala lutut lah … Ermm … How about LIPOSUCTION ??? Hihihi …
74
What is LIPOSUCTION ????
Liposuction, also known as lipoplasty ("fat modeling"), liposculpture suction lipectomy or simply lipo ("suction-assisted fat removal") is a cosmetic surgery operation that removes fat from many different sites on the human body. Areas affected can range from the abdomen, thighs and buttocks, to the neck, backs of the arms and elsewhere.
20
Hihihi …. Tu lah maksud liposuction … Tapi nape aku bangkitkan isu nie ??? (aku tak terlintas pun niat k nak buat procedure ni … Hihihi)
Ok lah, ni antara contoh gambar yang boleh korang semua renungkan apa tu liposuction dan pemakanan tak seimbang rakyat malaysia sekarang k … Huhuhu
53170_funny-illustrated-cartoon22
Ok lah … Pensel off … lalalala
Pensel off ... lalalala

No comments:

Post a Comment