Members of Pensel

www.mykapalterbangkertas.blogspot.com

Saturday, February 26, 2011

ESS dah kuar beb …

Shuker2 … ESS dah kuar beb … Apa tu ESS ??? Sila rujuk artikel di bawah ek .. Hihihi
07
Perghhh … Hati xmacam berkobar kobar plak nak beli gadget … Hihihi … Apa ek nk beli ??? Ermmm ….
18
Aku punyer target yang masih blom tercapai dek akal ku ini adalah ….
  • iPhone 4 …
  • Speedlite for my DSLR …
  • Sport Bodykit for my lovely HONDA …
Ermmm … Memang banyak kalau disenarai kan … Tapi xpelah, pelan – pelan kayuh … Mesti dapat punyer …
29
Ermmm … Yang pasti, bulan 3 ni, aku nak ikut rombongan SRC Hospital aku gi Universal Studio Singapore (USS) …. Huhuhu ….
16
Ermmm … Dulu plan ngan yang tersayang, dah tak sayang – sayang lagi … Hihihi … Meaning ??? Dah putus lah u’all ni …
28
Arghh, persetan kang semua nie … Aku masih muda, masih single mingle untuk mencari yang terbaik sebagai pasangan hidup … Hahaha … Erkkk … apa aku merepek ni … Hihi … Xmau citer tentang cinta k .. Citer tentang lain … Bikin hati punah menderita ajer … Hihihi … Bertambah stress lagi dibuatnya … Hihihi
50
So, nnt kalau ader update untuk USS story, aku akan upload gambar k … Yang terbaik punyer … Huhuhu …
51
Ok lah, pensel off … lalalala
Pensel off ... lalalala

No comments:

Post a Comment