Members of Pensel

www.mykapalterbangkertas.blogspot.com

Thursday, February 17, 2011

Kene on9 ke bila blog ???

Dgr aje post tittle kali nie, cam ngeri kan ??? (Ngeri ker ??? Hahaha ... xpun ...)
Actually, ramai member2 aku tanya, kau ni faiz, kau blog guner apa ek dari dulu ?? (Actually dulu aku memang blogger, tapi bukan typist blogger, more pada business blogger lah ...)
Aku dengan rela hati campur gundah gulana pun jawab ... aku guner window live writer lah ... Huhuhu ...
So, cam biasa lah, mesti lah ader soalan yang selanjutnyer dari member aku, hahaha ... (xmacam kepoh plak member aku nie, gurl lah katakan ,.. Jgn marah ek blogger blogger yang berjantina GURL ) Haha ..
So, aku jawab lah, "AISSSHHH, MANA ADER, XLARAT LAH AKU NAK BUAT KAN, STREAMYX KAT UMAH TU PUN AKU BAYAR HALF2 NGAN PARENT AKU ... HIHIHI"
Actually, (wahhhh, speaking plak tetiba ... ), guner live writer ni, xpayah online pun, offline pun leh type ... tapi as a draft aje lah kalau OFFLINE, nk PUBLISH kan, guner ONLINE lah k ...
Yang best nya WLW ni, korang leh PREVIEW dulu cmner keadaan sebenar kat blog korang bentuk post korang even korang OFFLINE ... pastu. leh edit2 gambar sikit2 ... Kalau kat blogspot, cam xleh aje, tu yang aku hampir menyerah kalah tu time blog AKU SEBATANG PENSEL xleh diimport ke dalam WLW nie .. Hihihi ...
So, atas dasar keprihatinan sebagai BLOGGER AMATUER, aku pun dengan rela nya memberi link untuk download WINDOW LIVE WRITTER ni ... yang penting, link ni link pada product yang ORIGINAL lagi tu ... hihihi ...
Ok lah, pensel off .... lalalalala
LINK - WINDOW LIVE ESSENTIAL 2011
P/S - Dalam window live essential ni, memang dah ader WLW, tapi dalam pakej download ni, memang byk software, terpulang lah pada korang nk ke taknak k ... bye
Pensel off ... lalalala

No comments:

Post a Comment