Members of Pensel

www.mykapalterbangkertas.blogspot.com

Tuesday, February 15, 2011

Hahaha … Just like that ??? Hihi

Susah – susah aje … (Bak kata ada sorang budak AF2) hihihi .. Mana tak nyer, nak tau tak pahal aku xleh add account aku dalam WLW 2011 ??? Nak tau ??? Nak tau ke ??? Hihihi …
Sebab aku tak VERIFY email akusebatangpensel@yahoo.com aje … Hahahaha …. Buat susah hati ajer … Kesian kat blog aku yang satu lagi tu … Blog satu lagi ???? Meaning ????
Sebenarnya, AKU SEBATANG PENSEL ni blog personal aku yang kedua, first tu JARI PENA, disebabkan aku xleh nak import kat dalam WLW ni, so aku ingatkan, ada masalah ngan blog JARI PENA, so, aku terus DELETE … Hihi, pastu aku terus lah buat AKU SEBATANG PENSEL … Rupenyer, sama aje … Tu yang aku really pelik … Hahaha …
Aku terus check2 … update WLW 2009 ke WLW 2011 … pun sama xleh import gak, pastu aku terus pikir, apa masalahnyer … pikir punyer pikir, sampai tertido .. hihihi … (sebenarnyer memang nk tido .. bru blik keje shift malam) hihi … Bangun je dari tido, dapat ilham untuk VERIFY EMAIL
Tup2 … pas verify email, aku pun bukak lah WLW 2011, perghhh … sekali boleh import kan … YABEDABEDOOOOO!!!! Hihihi …. So, aku boleh lah memBLOGkan diri secara OFFLINE mahupun ONLINE … Hihihi ….
Moral Of The Story : Periksa dahulu betul-betul, jangan nak terus buang aje benda yang salah ataupun rosak … hihihi … Owhhhh JARI PENA …. Maafkan hamba … Hihihi … Xperlah … AKU SEBATANG PENSEL pun gerek gak pe .. Hihihi …
Ok lah, pensel off … lalala
Pensel off ... lalalala

No comments:

Post a Comment