Members of Pensel

www.mykapalterbangkertas.blogspot.com

Tuesday, May 3, 2011

Official Facebook Fan Page “Aku Sebatang Pensel”

Perghhh … Dengar memang dah macam artis pulak kan, siap nak ader fanpage ... Hahaha …

03

Takde lah, nak dijadikan cerita, fanpage nie tertubuh (Perghhh… kosakata aku …) disebabkan tahap KEBORINGAN aku mengadap FACEBOOK aku yang xder pape notification sejak kebelakangan ini … Hahaha

So, aku bukan perasan nak jadi artis ke apa ek … Sesaja aje … Nak meluaskan kenalan … Mana tau, friends aku kat facebook FOLLOW blog aku … pergghhh … walauwee … 833 followers … Giler lah … nak jejak 100 pun susah … Hahaha … Jgn kata 100, 50 pun lambat lagi … Uuuwwaaa !!!

21

Huhuhu … Sila abaikan statement di atas k … Hihihi … Saje nak bersedih jap … Hahaha … So, soley soley … Hahaha … (Ishhh, byk sgt tgk HKLBR nie … ) huhu … So apa lagi, jom lah kita men “SUKA – SUKA” bak kata OMPUTIH jom LIKE LIKE fan page ku ini … hihihi …

Ini dia punyer URL lah …

URL : Aku Sebatang Pensel

Ni dia punyer SCREEN CAPTURE lah ….

Image 1


Pensel off ... lalalala

No comments:

Post a Comment